כיצד ניתן להציל את העור שלך ב-5 צעדים?

כולנו מכירות את זה. 

יחס הפוך בין אלכוהול ושעות שינה, רשימות ארוכות של משימות, וחיים בעיר תוססת אך מתסיסה. כל אלה, כמו קנסות קטנים, מצטברים והופכים למפלצת שהולכת לעכל לכם את החיים, או לפחות את עור הפנים. כדי להרגיע את הפקחים, שמגיעים בדמות קמטוטי הבעה מטרידים, בואו נקרא לגיבורי העל שלנו.  

קדימה.

הצילו! 

 

 

הגורם המפתיע לפצעונים הרשעים 

 

הקשר בין מצב גוף-נפש-עור נחקר רבות ומראה שההשפעה ברורה כמו הנגאובר אחרי לילה סוער בפאב שכונתי (או בקבוק יין טוב שנגמע עם חברה, טובה אף יותר). הורמונים בשם גלוקוקורטיקואידים (וביניהם הקורטיזול) עושים שמות בעור שלנו. מחקרים מצאו שהורמון המופרש בזמן לחץ, הקורטיזול, מוביל להתפרצות/ החמרה של אקזמה ופסוריאזיס. הקורטיזול גם מעלה את רמו הסוכר בדם, דבר הפוגע באלסטין ובקולגן - ובכך פוגע ברכות ובאלסטיות של העור. והוא לא מסתפק רק בזה - הקורטיזול גם מגביר את שמנוניות העור, מה שמוביל לחגיגת פצעונים ונקבוביות שלא מצליחה להסתתר גם מתחת ל-34 טון מייקאפ.

 

מה אתה בעצם עושה לנו, לחץ?

מעבר לזה שאתה מטשטש את כל הדברים היפים בחיים, אתה מביא איתך את כל ממלכת האופל. הקשר בין לחץ למחלות לב, סרטן, בעיות במערכת העיכול והזדקנות טרם עת נדון רבות במחקר ובספרות הרפואית. אז הירגעו, פצעונים בעור הם הבעיה הפחות חמורה. 

מה אתה עושים איתך, לחץ?

אשמח לשתף במה שהוכח במחקר מעמיק עלי, מכורה ללחץ ורשימות משימות אינסופיות שרק מתדלקות אותו, ובהחלט שיפר את מצב העור בצורה מהירה וקלילה. 

 

 

1. מים, מים ועוד קצת מים:

 

 

לא סתם מושיבים אנשים עצבניים ומשקים אותם במים. ההשקיה הזו מחלחלת לשורשים העמוקים ביותר ומצמיחה מיידית ענפים חדשים של מחשבות צלולות. 

 

המים מרווים אותנו לא רק פיזית, הם מנקים את המערכות הפנימיות ושוטפים החוצה רעלנים רשעים שבין היתר מלכלכים לנו את העור. שתיה מרובה של מים מחוללת פלאים לתחושה שלנו, היא זו שאחראית למראה הקליל והרענן של עור הפנים של הדוגמניות המפורסמות. אנחנו יודעים ש-2/3 ממה שאנחנו עשוי בעצם ממים, לא ממשקאות ממותקים שפוגמים בעור ובמה שתחתיו.  

* טיפ : הוסיפו מספר טיפות לימון, הידוע כמטהר את הכבד ומוסיף טעם רענן נפלא למי השתיה שלנו.

 

2. נשימה מלאה:

 

המטרה: לאזן את המחשבות ולהגדיל את כמות החמצן הנכנסת לגוף מרגיעה מאוד את מערכת העצבים. האמצעי: נשימה מלאה לכיוון הבטן. 

 

3. אומגה 3 - לא רק לראש:

 

אז חשבתם שאומגה 3 משפרת את מצב הרוח ועושה טוב ליכולות הריכוז? אז חשבתם. וצדקתם. ובנוסף, מלכת השומנים הזאת (נשמע, נטעם טוב) עושה פלאים לעור - מעשירה אותו בלחות, ומטפלת בדלקות הרשעיות שעושות את הפצעונים. איפה יש אומגה? במלא דברים! וביניהם - דגים, אגוזים, וצ'יה. 

 

4. מזון עשיר בויטמין E:

 

כן כן, החבר הזה מעולה ללב שלנו, הוא נחשב לנוג חמצון משמעותי. ומעבר לכל היופי הזה, מחקרים הוכיחו שהוא מעכב הופעת קמטים והזדקנות העור, ואפילו תורם למניעת סרטן העור! 

היכן הוא מתגורר? שקדים ואגוזים הם ביתו הטבעי. והם גם נשנוש בריא ומ ו ש ל ם!

 

5. נסי ויטמין C! : פלפל אדום, גוג'י ברי, פירות הדר, מה הם מחביאים?

כמויות מכובדות של ויטמין C! ומה בינו ובין העור שלנו? ויטמין C לא רק נלחם בהצננויות, הוא גם מסייע ליצירת קולגן - השומר על בריאות העור! 

ומי עוד בחבורת ה- C? כרוב, ברוקולי, תות שדה 

 

6. פולי-מה? קצת שוקולד לנשמה!

 

 

קקאו, עשיר בפוליפנולים - נוגדי חמצון ייחודיים שמסייעים בתהליכי שימור המערכות ומשפרים משמעותית את בריאות העור והשיער. ולא, לא מדובר בשוקולד שנמצא על מדפי הסופר הקרוב אליכם אלא בקקאו אמיתי שאינו קלוי - RAW.

 

והכי הכי חשוב לזכור - ככל שנרפה את שרירי הפנים, ככל שניתן לשיער לנשום - כן ייטב!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

איך זה לשחות בין כרישים (או: להשיג השקעה ב-10 דקות?)

April 22, 2018

1/1
Please reload

Recent Posts
Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

© 2016-2020. mySuperBox ,כל הזכויות שמורות, מעל הקופסא בע"מ

עקבו אחרינו בפייסבוק לקבלת טיפים ומתכונים לחיים בריאים

עקבו אחרי באינסטגרם ותראו מה אני אוכלת..

  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon